20120210

Äntligen fredag!

Min fredag kunde inte börja bättre! Började såklart med att vakna bredvid Johannes i morse. Vid kvart i nio kom Moffa och hämtade mig för han skulle följa med mig till kiropraktorn där det gick sådär, han hittade någon led som ligger i kläm i höften för att höftbenet är snett och framflyttat så min högra sida är jätte sned och skev. Sen är det tre kotor i mitten av ryggen som oxå sitter helt skevt som leder till att jag är spänd i hela ryggen, axlar och i nacken och där har jag svaret på varför jag hade ont i huvudet konstant i nian och eftersom jag har haft det så länge så har jag vant mig vid det. Ska på återbesök på måndag och sen på onsdag och sen är det förhoppningsvis bra så då återstår det bara några massage besök så kanske jag är hel och fräsch igen. Känns skönt att få svar på alla frågetecken som jag har haft...

Efter det besöket följde jag med Moffa till birsta där även momma var, det var så kul att träffa dom! Jag och momma gjorde några besök på cubus och Apoteket sen bjöd dom på lunch så vi tog schnitzel (stavning?) med stekt potatis och någon sås, mycket gott! Sen var det dags för mathandling och sen hemfärd. Tackar min underbara momma och Moffa för att dom ställer upp för mig, vad skulle jag göra utan dom?

Väl hemma så la jag mig iaf i sängen och pratade en snabbis med Johannes innan jag va tvungen att ta en powernap för jag hade fruktansvärt ont i höften och var trött som en gnu. Sen var det meningen att jag skulle åka och dansa i ösd till underbara Blender men gjorde det smartaste valet på väldigt länge och stannade hemma för att ge min kropp en chans att läka riktigt så nu sitter jag på bussen påväg till världens bästa kille Johannes för att tillbringa min helg där!

Nu ska jag poppa musik så resan blir lite kortare ;)
Kram på er alla och hoppas att ni får en kanon bra helg!
/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar