20120217

Grattis till mig själv idag!




I morse vaknade jag av några söta sms då mina fina vänner grattade mig på min namnsdag! Det gjorde helt klart min dag, sötnosar!
Har fått en choklad som var formad som ett hjärta och ett jätte fint kort av en av världens sötaste vänner, Tack M <3


Min dag ser låååång och seg ut....
Den började iaf jätte bra med dom där söta smsen och framförallt att jag öppnar ögonen och ser Johannes brevid, underbart!
Har floristik heeeeela dagen idag, suck! fruktansvärt segt men det måste göras.
Fick precis ett sms där de stog att ELIAS kommer till sundsvall och hur längesen var det inte jag träffade han? YYYYYBERlängesen! Så tänkte ta mig tid att träffa han någon dag om han har tid, ska bli super kul ju :D

Efter skolan idag så ska jag göra någonting som jag inte gjort på VÄLDIGT länge, åka hem till mami och papi! Ska bli så otroligt roligt och skönt att få komma hem och gosa lite med alla mina hårbollar, hästar som hundar! ÄNTLIGEN :)

Nu tillbaka till lektionen,

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar