20120214

Vilka fina vänner jag har!

Ibland kan man nästan inte hålla sig i från tårarna!
Har så enormt underbara vänner, dom bästa man kan ha!
Har inte hunnit fotat det än men kan skriva va jag har fått.

Blommor i från olika personer.
Geléhjärtan ifrån Magnus.
Chokladhjärtan ifrån Robin (kom med posten)
Ett kort där de stog, "du är speciell, inte som alla andra för du är helt perfekt och du är min bästa vän" ifrån bästa sötfian Kajsa.
Ett kort där de stog, "För mig är du inte bara en vän, för mig är du den bästa vännen man någonsin kan få" ifrån söt Matilda.
Ett kort där de stog, "Kramar jag till dig skänker på alla hjärtans dag, du är värd en underbar dag! Jag saknar dig här uppe" Ifrån min fina vän Claes
Ett kort där de stog, "Du är den mest saknade tjejen på denna jord och utan dig är det inte samma sak. Vi hoppas och vill att du kommer upp och röjer till det lite snart och då du kommer så var beredd på kram kalas" från mina underbara B brudar.
En liten super mjuk nalle och en sten där det stog "Jag saknar dig" från min fina vän Johanna.
Tro inte att jag har glömt nånting nu :)

Ett STORT tack till er alla, ni är helt underbara! Ni gjorde helt klart min dag ska ni veta :) Ni är guldvärda allihopa även alla vänner jag inte nämnt!
Jag älskar er!

Nu blir det tårta, film och lite tvättning mellan det.
Kram på er gosisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar