20120530

Fotboll och mys

Åh så glad jag är!
Satt i ett linne och ett par bekväma byxor då det blå ringer på dörren så gick och öppnade och där stod det 5 st goa grabbar och 1 en go tjej som hade planerat en kväll i parken med en massa gotta, fotboll och musik för att fira mitt sjuka arbete som jag gjort genom skolan. Känslig som man är så började man stor böla, så sjukt tacksam för det dom gjorde för mig ikväll! Har haft så sjukt roligt med en massa skratt och fika i massor. Har glömt hur sjukt roligt det är att spela fotboll och umgås ute sådär på sommarkvällarna :)


Nu har jag precis duschat och sitter och kikar på BB innan det är lägg dags.
Inatt flyger min mamma o pappa hem ifrån Grekland oxå, hoppas och ber till gud att allt går bra!!
Imorgon ska jag göra en tripp till skolan och sen hem och packa, packa och packa lite till inför hemfärd, ska bli så skönt att få komma hem ett tag, rida och umgås med familjen, hästarna och hundarna lite innan det är dags att åka tillbaka hit för att kolla på Mogges och min goa TaiLinas student.

Ne nu ska jag krypa ner och gosa lite med täcket,
Godnatt puss&kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar