20120529

Grillar och mår underbart!

Jajamen ungefär såhär känner jag mig nu! Har tillbringat halva min dag i sängen och halva i Birsta tillsammans med b.la. Niklas. Vi har kikar runt på allt o inget och sen kikat och lyssnat på när Goa Jens jag sjungit. Han är totalt helt jävla oslagbar den pojken!
Wow vilken röst han har!!!

Jens har en hel del bakom sig som t.ex. Idol 2004 och sen har han sjungit i en del olika band. 

Från noll till hundra så bestämde vi oss för att efter att Jens hade spelat klart så skulle vi ta fram grillen hemma hos honom och mycket riktigt nu sitter vi här hos Jens och äter grillat och sjunger o spelar som bara den. Vilka härligt grabbar! Säger bara det att denna dag har varit riktigt riktigt bra på alla sätt och vis och efter allt pluggande så tycker jag faktiskt att jag är värd detta. Som sagt så sitter jag hos Jens nu men ska så småning om ta och dra mig hemåt för en springtur och sen blir det nattis. Imorgon har jag sov morgon och är även ledig men ska faktiskt till skolan och skicka in den sista uppgiften så allt är klart sen.. På torsdag ska jag jobba på med floristiken så den blir klar oxå och det ska jag även göra på fredag innan jag drar mig hemåt. 

Min sista vecka är heeelt kanon! 

Nu över till mat och gotta.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar