20120531

Sista dagen på skolan

Här sitter jag och glor ut genom fönstret...
Har har floristik idag och hade en uppgift att göra som jag gjorde på 20 minuter men sen då?! Städade lite i ett av förråden och sen inte gjort ett skit! Drällt runt och lyssnat på musik..
Väntar på att få sluta så jag kan skynda mig hem en snabbis innan Lina kommer in till stan så vi kan fika och skratta lite, äntligen!
Sen efter det så ska jag ta och åka hem och packa inför hemfärd i morgon, ska bli så skönt att få komma hem!
Rätt mycket som ska tas hem nu under lovet även om jag kommer att vara här lite oxå.

Bjuder på en liten bild på nån knopp på ett träd som jag tog för någon vecka sen till en uppgift i NA.
Va förresten och lunchade med min bästa vän Malin idag, blev super duper god kina mat, som jag har längtat!! Va riktigt gott :)


Nu ska jag ta och dra mig hemöver.

Puss o Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar