20111102

Min allra bästa vän (L)



Finns ingen som förstår mig så bra som denna varelse!
Han vet hur han ska bära sig åt för att göra mina dagar fulländade.
Så fin som han var idag har han aldrig varit, slutade inte flina under hela turen. Han är så underbar på alla sätt och vis!
Han töltar som om han inte ha gjort något annat i hela sitt liv, han hade lyft upp till hakan och han bara flyger fram! Hoppas att han är lika fin på tävlingen för då kan vi gå långt. Men jag är nöjd om han håller sig på banan första gången :)

Har iaf haft en underbar dag, ha varit hos momma o moffa nästan hela dagen sen åkte jag o red och sen avslutade jag dagen med voffel ätning hos momma o moffa tsm med (hör och häpna) kusin vitamin ANDREAS och Mina myling såklart, så kul att se honom sisådär en gång per halv år, haha..

Ne nu blir det mys med la famlija <3

1 kommentar: