20120130

haha, dansmaran!



Haha Daniel gjorde helt klart min kväll!
Fick önska precis hur jag ville ha mina danser på maran till helgen, långsamma/snabba/halvtakt/nära/långt ifrån/hållningen och allt annat man kan tänka sig, haha han är ju som han är ibland! Men det är ju inte alla som har den valmöjligheten så jag tog mig friheten att bestämma PRECIS hur jag ville ha det ;) haha! Kommer bli en helt underbar dans helg i ö-vik dock ska jag bara iväg på lördagen men det blir kanon!

Varit och solat en sväng idag, blev ingen större skillnad men för en gång skull sola jag inte för att bli brun utan för att försöka på bort några konstiga utslag som jag har fått..
Sen var jag en sväng till Malin och nu sitter jag här och är RÅPEPP på att åka och dansa järnet till helgen men jag börjar såklart med att ta en sväng om på onsdagens lilla lördag tillsammans med alla underbara dansare där! ojoj va taggad jag är :D

Nu ska jag fortsätta tagga tagga dans och äta lite onyttiga gosaker och prata med alla trevliga människor, äntligen lite glatt humör!

Puss&kram på er gosisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar