20120108

Mitt jullov

Bara för att jag tycker att denna bild är så sjukt gullig!
(endast för martins leende) haha :)



Har så gott som inte varit hemma nånting under på mitt jullov, va hemma några dagar innan julafton och åkte till sundsvall på annandagen men har nästan inte varit nånting här i sundsvall heller men nu är jag tillbaka här i min otroligt sköna soffa tsm med lite ljus och mys :)
Har tillbringat min större del av lovet i skogen bland tomtar och troll hos Johannes och har haft det otroligt bra!

Igår var jag iaf iväg på dans på parken här i sundsvall till bästa bandet Blender! Hade enormt kul men va sjukt trött så hade noll balans men med tiden gick ju även det över :)
Idag har vi inte gjort så mycket, kikat på film och tagit det lugnt innan jag skulle med bussen klockan 3 ifrån härnösand så nu sitter jag här i min lägenhet och ska snart städa och röja upp lite innan kvällsmyset sätts igång!
I morgon är det VIDRIG skola igen, vi ska dock bara kolla på bio i morgon så det blir en lugn dag.

Kram på er goingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar