20120131

Vilken dag!

Så otroligt roligt jag har haft det idag!
Det var precis som de gamla goda tiderna,
Efter skolan så tog jag och följde med mina underbara vänner Josefine och Erica till birsta för att kika lite och jag säger då det, jäklar va roligt jag hade! Erica är för er som inte vet en gammal klasskompis till mig som jag förut tillbringade många av mina dagar med och Josefine är hennes lillasyster men kan oxå säga att hon nog är min allra bästa vän. Vi skrattade så vi höll på att dö och gjorde de vi är bäst på ÄTA :D under tiden vi satt och åt fick vi kika på idol Robin då han var där och uppträdde och JÄKLAR va duktig denna kille är! ojojoj säger jag bara han är näst intill oslagbar. Ni som inte ha sett han live så rekommenderar jag er att göra det, han gör en absolut INTE besviken! Med den rösten kommer han tjäna miljoner.




Nu ikväll har jag roat mig med att prata med mamma i 2,5 timme och jädrans vad jag skrattade nu på slutet! Våra samtal kan ibland gå helt över styr men inget mig emot för oj va roligt man kan ha över telefonen ibland :D Älskade mamma!
Har även rivit ut hela garderoben och testat kläder inför helgen mara, LÄNGTAR!

I morgon får jag äntligen träffa min otroligt saknade pappa som jag inte träffat sen annandagen! Ska bli så kul. Vi ska åka ut till Birsta och kika på några nya jeans då alla mina börja bli väldigt små, haha! Kanske äta lite osv sen ska han följa med upp på lilla lördag och kika på mig när jag dansar lite sen hem och mysa! Ser ut att bli en toppen dag i morgon.

Nu blir det godnatt :)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar