20120124

Vilken stjärna han är min älskling!

För er som inte känner igen honom så är det Tinni fra Kvistum som jag hade hand om hos Viggi och Malin i somras. Denna häst har en personlighet som är gjord av guld och det är också vad han är värd - Guld! Så fruktansvärt grymt snygg häst och inte nog med det så har han otroliga gångarter! Malin har precis skickat en hög med bilder på honom som dom tagit nu under träningen och jag säger shit vilken häst han är! Och vilken miss man gjorde som inte tog med sig honom hem. Men så kan det vara man kan inte ha allt men skulle kunna ge bort nästan allt jag äger och har för att få en häst som denna! Han är enorm som individ och tillsammans var vi oslagbara.






Saknar dig nått enormt snygging!
Nästan så att tårarna bara sprutar för att jag är så glad över att se honom så fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar