20120227









Bjuder på lite bilder ifrån min underbara helg.

Började min fredag med att vakna brevid fina Johannes och sen sov jag nån timme till när han hade åkt eftersom jag var ledig då. På eftermiddagen åkte jag ner till Malin för att göra i ordning inför kalaset för min fina vän Kela som fyllde 18 år.
Blev en kanon kväll på alla sätt och vis tillsammans med mina underbara vänner och lite nya ansikten som dök upp oxå, mycket trevligt!
På lördagen blev det bad för hela slanten tillsammans med Angelica och Malin. Trötta och slitna drog vi oss iväg till badet och vi hade en riktigt trevlig dag.
Skyndade mig hem efter badet och packade väskan och åkte till Hänrösand för att tillbringa resten av min helg hos Johannes.
Vi blev bjudna på super duper god mat i form av grillat och klyft potatis och sen blev det meldodifestivals tittning hos hans ma och pa innan vi åkte hem till honom. På söndagen åkte vi upp till hans ma och pa igen för lite hambugelunch och bus tillsammans med några av hans systrar + syskon barn.
Efter det var det dags för lite skottning av tak hemma hos J innan vi gick in och duschade och fixa allt inför ännu en vecka i henvålen. När vi var klar med det så var det dags för dans på parkaden i härnösand till Dreams.

Som ni ser har jag haft en UNDERBAR helg!

Nu sitter jag och surrar med Johannes i telebobon som håller på att köra gitarr solon tsm med Håkan i Henvålen, otroligt söta grabbar! Haha :)
Ska surra klar med honom och sen göra i ordning allt inför i morgon då vi ska till Vemdalen med skolan, kommer bli OTROLIGT roligt :D Taggad som bara den!


Godnatt på er alla sötnosar!
Kramis Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar