20120207

Skit tisdag!!




Pluggade på riktigt bra idag på skolan så det var ju bra iaf.
Efter skolan gick jag och Josefine och mys fikade på Charm och där tittade Lina fram så kunde ge henne pengar för resan i lördags :) Tur man kommer ihåg det!
Sen åkte jag och solade på sun city med ett bra resultat!

Nu har jag suttit här och funderat fram och tillbaka alldeles för mycket så slutade med ett totalt helvete allt i hopa! Hatar att vara fattig som en snustorr jävla lapp och inte kunna leva knappt... Är fruktansvärt less på detta nu!
Det jag allra mest skulle vilja egentligen är att jag hade kunna haft råd med att ta hit den mesta älskade hästen i världen nämligen Spirall då hade jag varit nöjd! Saknar den tre färgade springaren något kopiöst! Varför kan han inte bara få komma hit och göra mina dagar fulländade?
Saknar ridningen fruktansvärt mycket men eftersom man är fattig som en snustorr lapp så kan man inte göra nånting åt det....



Hade så gärna velat åkt på dans till Blender i helgen i ösd oxå men det blev bara skit av det med...

Blev så frustrerad så tog och total rensade garderoben på kläder för jag har blivit stor som en flodhäst och kommer i typ knappt häften av mina kläder just nu och vad kan jag göra åt det? INGENTING pga detta förbannade hjärta som ska leva sitt egna liv så kan inte träna alls......

Ne fy humöret är verkligen i botten nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar