20120318

min helg






Min helg har varit ett rent helvete men fick dansa ur mig lite ledsamheter i går och måste säga att jag hade riktigt roligt och folket var underbara, det var många favoriter som kikade fram och mina vänner är som alltid helt oslagbara!
Åkte hem lite tidigare ifrån dansen av privata själ. Nu ligger jag i sängen och fundera på allt som hänt denna helg och vill egentligen bara åka hem till min familj och Spírall, saknar min prins så fruktansvärt mycket.

Om det blir gävle maran eller inte visar sig men som det ser ut nu så blir det inte så och då blir det ist umeå med Maja och Amanda för att kolla på dom när dom ska tävla och sen åka till gävle på söndagen. Låter som en bra idé iaf.


Nu ska jag kliva upp och gå iväg och handla lite grejer som är slut i kylskåpet.
Kram på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar