20120301

Taggad tjej!

Är sååååååå danssugen helt plötsligt bara för att Lina pratade om Gävle maran, längtar ihjäl mig!

Har floristik heeeela dagen lång idag dock inte alls speciellt avancerat arbete idag. Vi har nu på förmiddagen pluggat in 12 olika sorters kurkväxter självständigt så sitter i soffan med Ida och glo på dataskärmen och pappren med blommerna på och försöker få in dom i huvudet. Ska snart gå och käka lunch med Kela på tandori, känns som att det var 100 år sen jag åt där nu så det blir nog toppen! :) På eftermiddagen ska vi texta en massa band så det blir en soft och skön dag.
Facebokade men Lina på rasten förut för hon ville sno åt sig en plats i våran bil till Gävle maran för den lilla tösen ska bo på samma hotell som oss och hur kul är inte det då?! Kommer bli en underbar helg!

För övrigt så gick det åt pipan och dansa igår eller rättare sagt helt käpp rätt åt helvete men som tur är har jag underbara vänner som får mig att blicka framåt och se allt på ett annat vis. Nångång måste det gå dåligt! Har för övrigt varit riktigt duktig och fixat allt som har med skolarbeten att göra vilket blev en liten wake up. Så kul att det är påväg åt rätt håll igen.

I helgen så blir det dans till Blender på parken här i sundsvall och en massa mys med Johannes innan jag drar hemåt på lov.
På lovet har jag mer än fullt upp kan man säga, ska plugga som f****n till körkortet, rida en massa, mysa med familjen och en massa annat yyyyber roligt! Kommer bli ett toppen lov.

Nu ska jag återgå till plugget och göra ett sista ryck innan det är dags för lunch.
Kram på er gosar,
Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar