20120319

Underbar dag

Vill dela med mig av min glädje!





Har haft en underbar dag med en massa skratt och andra roligheter.
Har inte gjort något annat än skrattat på skolan idag och jag verkligen älskar sånna dagar, dom liksom gör mina veckor kortare och allt går lite lättare :)
Efter skolan var det dags att dra sig ut till birsta för att fika med världens bästa mamma, momma och moffa för min älskade momma fyller år idag så vi tog en go fika där innan det var dags för andra roligheter som jag och mamma alltid kan hitta på bara för att, som idag tog vi en tur till Berners för att kika på bilar bara för att och sen blev det Bite Line mys med en super duper god pizza osv. Sen bar det iväg till lägenheten med lite grejer och mamma lämnade mig i min ensamhet igen :( Men eftersom jag är så otroligt glad idag så tog jag tag i min träning och stack ut på en springtur och det gick överförväntan, sen in i lägenheten och gjorde lite annan träning här. Riktigt nöjd med det! Sen tog jag mig en super lång skön dusch och sen ville min kropp bli ompysslad så ja varför inte..
Nu sitter jag här med ett leende på läpparna och kollar på Dirty Dancing och smaskar på en morot.

Ska snart ta och lätta på mig och lägga mig och sussa.
Godnatt på er gosungar!

1 kommentar: