20120328

Underbar Onsdag

Har haft en riktigt rolig dag med Lina i Birsta, vi har gjort det vi är bäst på vilket är att ha riktigt roligt! Vi skulle dit för att leta en klänning att ha på oss på foxkvällen meeeeeeen vi hittade inte en ända klänning som föll oss i smaken men hittade en jacka iaf som fick följa med hem. Vi har skrattat som bara den och ätit gosaker och pratat en heeel del. Man kan inte mer än ha roligt med den människan hon är bara underbar! TurkAlex och ThaiLina på ingång, HAHA!

Efter en dags shopping blev det en kväll på klubben tillsammans med govännerna mina med dans och annat smått och gått. Åkte hem med Emil eftersom han ändå bor några hundra meter bort så slapp jag åka buss hem, mycket skönt! Nu är allt packat och klart för hemfärd i morgon. Det ska bli så otroligt skönt att få komma hem till min prins och min goa familj som jag saknar en hel del! I helgen blir det dans i ösd i två dagar tillsammans med mamma och mina underbara dansvänner, spännande!

Nu ska jag sova och ladda upp baterierna så jag klarar av min florist lektion i morgon.
Puss o Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar