20120429

Borsta bra men hemma BÄST!

Detta är den bästa som finns i hela världen!



Som rubriken lyder så är det oslagbart bäst hemma.. 
Just nu sitter och och stor myser med familjen i soffan till mästarnas mästare med chips och dipp, mmmh! 

Det har hänt mycket dom senaste dygnen i mitt lilla liv, igår var jag ut på finaste hästen min i lugnt och jätte fin trav då en STOR FET älg kommer ut springandes på vägen mitt framför oss och då menar jag verkligen mitt framför oxå! Så ni kan gissa hur det slutade, jo med rumpan i marken... 
Hade Spírall stannat en meter tidigare hade jag gjort en rejäl strike i älgen men som tur va hamnade precis bakom men min häst 100 meter åt ett annat håll men tog och ropade på honom och då vände han snabbare än jag hade hunna blinkat och stog vid mig och bufflade på mig, min goa pojke! Red vidare som alltid utan problem och hästen var jätte fin. Då jag kom till stallet kan jag inte greppa tex borsten osv och kan inte än idag greppa nånting med min vänstra hand vilket gör mig total handikappad eftersom jag är vänsterhänt meeeen jag lever och är glad trots att jag har ont och ingen känsel i handen...
Det andra som hänt skrev jag förut..


Nu ska vi kolla på film och mysa.
Imorgon väntar putsning av häst o ryttar utrustning


Kram på er vänner <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar