20120413

Livet är underbart!



Ligger i sängen och måste säga att man kan inte ha det bättre än vad jag ha det nu! Hemma och är ompysslad av föräldrarna, har hästarna omkring mig hela dagarna och just nu Claes i luren, kan det bli bättre?
Just nu surrar vi mest om en massa resor vem vet kanske vi sticker iväg på någon semester han och jag? Fast vårat prat om allt galet vi har gjort har tagit över en hel del och jädrar va mycket galet och roligt vi gjort! Inser de nu när vi surrar om allt o ingenting. Vad sägs som power meet, stråket, fäviken och lite annat galet till sommaren ja men kanske det vore en idé :) Man har ALDRIG tråkigt när Alsen gängen är i farten!

Har för övrigt varit med hästen till Ammer idag och han var riktigt fin och nu är vi anmälda till en gummi kurs den 1 maj och sen tävling den 6 maj, kommer bli underbar miljöträning för honom! Min fina prins <3

Nu ska jag surra klart med odjuret i luren sen blir det tack o godnatt.
Sov gott på er goknular!
Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar