20120514

Go glada Alexandra

Känner hur glädjen sprids inom mig när jag känner att jag är påväg tillbaka till den jag oftast är, hyper glada goa Alexandra. Allt går mycket bättre nu tack vare alla underbara människor jag har runt omkring mig.
Satt på historian idag och var helt slut och villa bara ge upp men jag gick ner på 2an för en paus och surrade och gosa med underbara vänner för att sen gå upp och fortsätta och vet ni, jag klarade av det! 
Tog tag i det jag vill allra mest, att vara med "min" häst! 
Jag anmälde oss till wångens vårtävling som är i helgen bara för att få lite mer rutin i honom. 
Ska bli så underbart roligt att få komma upp dit igen och gosa med underbara människor och såklart så kommer jag att bo hos Claes vilket är ett stort plus på helgen. 
Vad vi än uppnår för resultat så vet jag att han sviker mig inte på något vis den fläckiga underbara springaren. 
Har pratat lite med Jimmy oxå om balen, ska bli riktigt spännande! 
Kommer få träffa min gamla klasskompis Sara som jag inte sett på hur länge som helst men nu ska hon fixa frippen på mig inför balen så det ska bli riktigt roligt! 

Åh vad underbart att vara tillbaka till mitt vanliga jag igen! 






Vill bara påminna mina underbara föräldrar att jag älskar dom mer än allt annat i ur och skur.
Hur mycket vi än bråkar på varandra så kommer vi tillbaka till varandra 
för egentligen så vill vi varandra väl. 
Jag älskar er!



Vill oxå påminna min vän Malin om hur otroligt underbar hon är! Om ni alla hade en sån vän som henne så behöver ni aldrig vara orolig för nånting. 
Hon ställer upp precis när man behöver det och jag gör detsamma för henne.
Hon får mig alltid på fötter när det är som svårast.
Jag älskar dig min bättre hälft! 



Jag älskar er alla det vet ni! 

Nu blir det kladdkaka och en mysig film
Godnatt och sov så gott alla! 
Kraam
<3















Never give up!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar