20120528

Mååååndag!

Idag är det mååååndag och jag är på ett toppen humör!
Det är helt sjukt att ALLT som jag hade att göra i skolan är klart och helt plötsligt dyker det upp ett naturkunskaps betyg ifrån wången så jag har gått på naturkunskapen helt i onödan meeeen vad gör det? ha ju lärt mig nått av det iaf :)
Har nån mening kvar i svenskan som ska ren skrivas och det nuvarande arbetet om första/andra världskriget i historian sen är jag klar för iår vilket är så sjukt skönt.

Jag har lärt mig en sak och det är att tro jag på mig själv och ger mig fan på att jag ska få arbeten gjorda så fixar jag dom varesig jag orkar eller inte! Man måste tro på sig själv helt enkelt.

Idag har jag en sjukt bra dag helt enkelt och det är för att nu kan jag börja lätta på allt och ta det lite lugnt igen för nu kommer inga nya arbeten som ska göras.

Jag slipper stressa och sitta uppe långa nätter och skriva skolarbeten.
Som det ser ut framöver så kommer jag antagligen att åka hem till helgen eller till wången över fredagen och kolla på deras student men får se hur det blir med den saken. Men ska iaf hem i helgen och rida Spirren och ladda inför kurs på ovalen som är om 9 dagar. Pratade med Gummi i fredags om att tävla på norrlands och det tyckte han inte att jag skulle fundera på utan bara göra det utan att fundera så mycket för han tror på oss att vi kommer att lyckas och det vore riktigt roligt men får se om vi får råd med det men det vore underbart. Isf tar jag upp spirren två dagar innan och rider för Viggi då han är där uppe på wången på visningar så han kan hjälpa oss lite han med.. Men som sagt vi får se hur allt ser ut. Sen är det inte allt för långt kvar till tredagars trav i ösd - jämlands stora pris. Jag kommer att åka in på det och tillbringa lite tid med goa människor.
Sen vet jag inte hur mitt schema ser ut i sommar med jobb men får det förhoppningsvis snart så jag vet när och hur allt ser ut..

Jag saknar mina föräldrar som är i grekland just nu men det är inte allt för långt kvar tills att dom kommer hem. Nu ska jag ta och göra nånting annat än att skriva min livshistoria här haha ;)

Kram på er och hoppas att ni får en toppen dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar