20120519

Vännen!

Åh, vad glad jag är nu! Äntligen fick jag träffa min fina underbara vän Olivia igen. Som jag har saknat henne! Tror att jag skulle kunna ha suttit och pratat och skrattat med henne i åratal om jag fick. Så mycket sjuka grejer som vi gjorde under vårat första år på wången, ojojoj! Har jag tur får jag träffa min tjej till helgen då det är tävling i timrå, vore underbart! 






















Min häst gick för så otroligt bra i tölten i morse men sen gjorde vi en krasch bong bang i fyrgången och han var inte fokuserad på nånting annat än ALLT annat än mig och inte nog med det så slängde han av mig då jag skulle till att kliva av... Meeen vafan det är väl bara att ta nya tag, nångång måste det ju gå dåligt oxå. Kom till final i båda klasserna men valde att avstå ifrån dom. 


Nu ska jag ta och ta tag i lite skolarbeten.


Puss o kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar