20120111

Dans kvällen lång!




Bilden talar för sig själv!
Har haft en otroligt grymt bra kväll ikväll! Åkte upp till Altira tillsammans med Tobias för att dansa loss lite på lilla lördag. Dansade så fötterna glödde men ja har skrattat så otroligt mycket så har ont i magen! Tobias drog så sjuka skämt så varken jag eller Maja kunde hålla oss för skratt. Dansen gick för övrigt helt okej faktiskt börja komma in i det mer och mer och nu saknas det bara lite balans i snurrarna så blir det nog bra :) Men det var bra att dansa med Tobias för han anpassade sig efter min nivå och hjälpte mig så gott han kunde :)
Nåväl jag har iaf lyckats med både mat och träning idag så jag är nöjd för dagen :)
Att få dansa minst två ggr i veckan nu framöver känns helt underbart för då kanske jag kommer någon vart nångång :)


Nu ska jag ta mig lite fika och sen krypa ner i sängen, imorgon är jag ledig men ska gå på skolan och göra lite arbeten iaf så jag inte tappar mina rutiner :)
Något mer som händer i morgon? njae tror att det blir en rätt lugn dag med plugg tsm med bästaste bästa Malin och lite lunch osv eller jo Johannes kommer hem i morgon kväll oxå så det ska bli kul :)
Nu fika och tv mys och lite tända ljus såklart :)

Godnatt, kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar