20120114

Fredagen den 13

Igår var det fredagen den 13 men för en gångskull så hade jag en kanon dag!
Vi vaknade väl runt halv 11 kanske, klev upp och åt frukost i väntan på att min älskade mamma skulle komma så vi kunde åka ut till birsta och hämta hennes glajjor och sen kika runt lite på allt möjligt. Vi fikade lite på ikea och sen bar det iväg upp till mio och vi hittade ju som vanligt hur mycket fint som helst! :)
Sen var det dags att säga adjö till mor och hoppa över till Johannes bil som tog sikte mot härnösand.
Johannes tog och drog ihop ett gäng kompisar för att åka och bowla lite på kvällen men innan det blev det super duper god middag som bestod av kyckling och potatissallad, kanon gott!! Hade en riktigt rolig kväll i birsta på bowlinghallen som följdes av lite käk på Big Boy, dock var jag fortfarande mätt efter middagen så jag hoppade maten :)

Hade som sagt en mysig och lugn fredag kväll :)

Jag har precis kommit hem till min lägenhet, ska städa undan lite och kanske tar en titt ner till malin om hon hinner komma hem innan jag åker till härnösand igen.
Ikväll är det dags för bio igen, denna gång ska vi se Hamilton i härnösand, är riktigt nyfiken på den filmen faktiskt!
Så medans alla super skallen av sig på 150 dagars så går jag på bio och myser! :)


Puss på er alla underbaringar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar