20120110

Inspiration

Ja det kan man säga att jag har fått,
Äter bra och nyttigt men även 3 ggr om dagen och något mellanmål som tex ett äpple eller så.
Har tränat så gott jag kan hemma som, sittupps osv.
Har rensat och städat och slängt otroligt mycket skit som jag har samlat på mig här i lägenheten.


Så nu känns det verkligen som att jag inne på ett nytt spår och jag kommer försöka göra mitt bästa för att hålla detta vid liv men som sagt jag har fått ny inspiration :)


Sitter nu i soffan och kikar på tv och äter hallon och dricker mjölk, SUPER GOTT! Har precis pratat lite med Johannes som har blivit sjuk den stackaren! Men det är inte världens lättaste att prata då mottagningen verkligen är HELT VÄRDELÖST där han är nu. På fredag eller lördag så ska vi gå och kolla på den nya filmen Hamilton på bio, det ska bli riktigt roligt att se den faktiskt! :)
Nu ska jag titta klart på på tvn och sen lägga mig och sova så jag är lika pigg och glad i morgon :)

Godnatt på er snyggingar!

2 kommentarer:

  1. Det är så otroligt roligt att se att du är så glad och mår så bra gumman! Tänkte att vi kanske skulle ta och hitta på nånting någon dag, jag kan komma ner till sundsvall så hittar vi på nånting kul (vilket vi är väldigt duktiga på) Saknar dig vännen! Vi hörs på telefonen i morgon.
    Många super bamse kramar din vän Kajsa <3

    SvaraRadera
  2. Tack vännen! Klart att du ska komma ner hit så hitta vi på nånting :) Sakna dig med! Men du ring mig idag så bestämmer vi nånting :) Kramar på dig vännen!

    SvaraRadera