20120110

Tisdag

Kände mig otroligt ordentlig idag och måste ge mig själv lite beröm faktiskt!
Klev upp runt 07;10 och gjorde lite frukost, det fick bli hallon & blåbärsfil med några flingor och tog en macka och lite juice till det! En riktigt bra frukost.
Sen upp och gjorde i ordning mig och iväg till skolan.
Hade floristik heeeela dagen och var själv idag på förmiddagen så jag och Tina passade på att köra igenom hela teoripaketet på båda A och B kursen så nu är det bara en grej kvar att göra sen är jag klar! Sen tog jag lunch vid halv 12, blev en kebebrulle på marmaris tsm med tjejerna.
Efter lunch var det dags att göra en "enkel" vanlig rund brudbukett i någon härligt färg och den blev helt okej och slutade på VG, mycket bra enligt mig! Är nöjd faktiskt.
Nu ligger jag i sängen och ha pratat en halv timme med pappa och ska ta det lite lugnt innan jag ska dra igång någon mat, får bli körrfärssås och spaghetti och lite sallad såklart :)
Sen ikväll ska jag bara ta det lugnt och fundera lite på vad jag ska hitta på till helgen.


Bilden inte så rättvis men ungefär såhär såg min "enkla" brudbukett ut innan det sista fin puttset!





Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar