20120122

Jag älskar dig mamma!

Är så glad att jag får ha min mamma här i helgen! Har saknat henne men hade dock gärna haft min älskade saknade pappa här också.

Igår (fredag) var jag med Malin, Therese och Hanna på after school på skolan, var allmänt dampig som vanligt och vi gav oss in på tex sumobrottning och en massa annat knas. När dom gick hem vid halv 3 stannade jag med Simon och låg och pratade om allt och ingenting i väntan på min buss. Kom hem och somnade snabbare än jag hade hunnit blinka :)
Idag har jag varit med tok moster och mamma på travet och gjort det vi är bäst på - döma ut hästar! ;) vi var o gosade lite och hjälpte Hasse med fina Busan som blev 3:à idag, duktig tjej! Och en massa annat skoj!

Vi åkte hem när det var tre lopp kvar för att vi höll på att frysa sönder så vi skyndade oss iväg och köpte en grillad kyckling och en massa annat smått och gott och vi nu har dragit i oss så vi ligger i palt koma i allra högst grad! Men oj så mycket gott vi har fått i oss ;)

I morgon är det äntligen söndag med lite dansträning och efter den hoppas jag att herr Högberg tittar in!
Annars kommer det vara en lugn dag i morgon!


Nu ska mor och dotter ta och mysa ner oss för en god natt sömn :)
Godnatt sötnosar!

2 kommentarer:

  1. Hade gärna varit med men nån måste ju sköta om farmen och nån blev jag. Kramis!!

    SvaraRadera
  2. Ja tyvärr, du får ta och komma ner nästa gång så vi får ta och åka o bowla lite och äta god mat!
    Kram!

    SvaraRadera