20120129

Lever jag? nästan..

Ja att jag lever vore att ta i men nästan iaf ;)
Har ont i heeela kroppen efter gårdagens skoter åkning, men det va det värt!

Har varken haft lust eller ork att skriva nått men tänkte göra ett kort inlägg om min helg iaf.

Jag och Johannes svängade iväg till birsta i fredags för att uträtta några ärenden där och sen åkte vi in till Härnösand för att käka på hans systers nyöppnade resturang, det hade blivit otroligt fint där och riktigt god mat blev vi bjudna på oxå! Toppen, rekommenderar er att åka dit och äta! (mormor hilma, café och resturang)
Sen gick vi på stan där i Härnösand en sväng för att gå och kika på någon klocka till Johannes, vi lyckades hitta en riktigt fin! Sen var det dags för klippning för johannes del, blev riktigt fint och bra men var tvungen att ta en bild på hur det såg ut innan det var klart, haha! Stackarn var totalt livrädd.
När vi var klar hos frissan var det dags för att handla mat och tro mig jag har ALDRIG varit på coop så länge som vi var, haha yrväder är vad vi är! men när vi väl var klara där var det äntligen dags för hemfärd för att göra i ordning lite mat och sen film mys med gosaker!
Igår (lördag) for vi ut och åkte skoter i några timmar, riktigt mysigt och som ni ser på bilden nedan så var det riktigt mycket snö! helt underbar varför kan det inte vara vinter året runt?
När vi kommit hem efter mycket om och mer och svängar hit och dit så var det tacosdags innan vi skulle besöka hans systrar.
Vid halv 10 nångång kom vi iväg hem igen, trötta som aldrig förr men då var det dags att svänga om till lite dans kläder och iväg det bar på dans till shake och excess, en bra dans kväll!

Idag tog jag bussen hem till sundsvall och lägenheten och har varit fruktansvärt trött så dog halvt i soffan och nu ligger jag här i sängen och inväntar Johannes och lite mat.




Hoppas att ni har haft en lika bra vecka som mig, kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar