20120125

Sjukhuset all night long!






Här har ni mitt natt i bilder...
Det har varit en långdragen och seg natt på akuten och fick komma in på undersökning vid halv 3 nångång för att kolla EKG, blodtryck, puls, blodprover osv.. Efter mycket om och men så blev jag inlagd på observation iaf så har legat med sugproppar och nålar i mig för att dom har kontrollerat hjärtat och mina lungor. I morse tog dom yttligare blodprover och var på röntgen och så kommer doktorn in och små skrattar efter att ha fått sett bilderna från röntgen och säger att dom har hittat allt utom de felet jag hade - dom hade hittat en ryggkota som satt fel så den knäckte dom tillbaka så ska hålla lite koll på den. Iaf så resulterade alla dessa prover och röntgen bilder och allt vad det nu ha varit till att jag har en liten hjärtmuskelinflammation (inget som är jätte farligt), ska ta det lite lugnt och försöka sluta tänka på så mycket, och som jag sa en kota som satt fel i ryggen.

Skönt att få veta varför jag har haft så ont så nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen och sen åka ner och fira frida som fyller 18 år idag med lite gosaker. Ska ta det väldigt lugnt nu i några dagar iaf och försöka sova lite mer och sluta tänka så mycket :)

Kram på er och tack för erat stöd som jag fått inatt och idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar