20120116

Måndag!

Igår blev det en ganska lugn dag för mig, vi klev upp och åt frukost och kikade på en film osv sen råkade vi hamna i sängen en liten stund till så vid 4 på eftermiddagen blev det lite halv stressigt med det gjorde ju inte så mycket vi hängde tvätten, hämtade skotern, lagade mat osv med lugnt och ro och med mycket skratt. När vi va klar hemma hos Johannes så bar det av in till hans systers resturang som hon snart ska öppna för att han skulle spackla någon vägg, tror (vet) att det kommer bli en riktigt fin resturang! Och jag hoppas att det kommer att gå kanon bra för henne!
Vi var klar vid halv 9 - 9 kanske så tycker att vi gjorde det riktigt bra som hann allt det där på så kort tid. Sen iväg till hit till min lägenhet för att göra lite goa smoothies vilket jag tycker att vi lyckades kanon med ;) Sen var det nattis dags!
Klev upp efter att Johannes hade åkt till Henvålen igen för att jag skulle hinna käka lite osv.
Skolan har gått helt okej idag, hade NK på förmiddagen och historia på eftermiddagen som jag för övrig faktiskt ha gjort klart nu, stolt tjej!
Sen efter skolan tog jag och min fina vän Josefine en tur till Barista för att fika och prata om allt och ingenting och vi blev där tills klockan var minst 5, riktigt mysigt! Sen gick jag in och kikade på lite rea osv i stan och fick med mig ett super härligt lakan ifrån Åhlens (välbehövigt) då jag bara har ett som passa bra till min säng, fick även med mig en ny foundation eftersom min är slut (den på bilden).



Sen hem och laga mat och nu ligger jag och knaprar på en gurka med lite dipp till och kikar på 112 på liv och död, mycket intressant program om du frågar mig :)

Ikväll ska jag plugga lite och sen gå och lägga mig och sussa i en vettig tid!
Puss på er!

1 kommentar:

  1. Är otroligt nyfiken på vem den här Johannes är! Tell us!

    SvaraRadera