20120117

Tisdag


Finns ingen som någonsin kommer att betyda lika mycket som denna häst gjorde för mig, han var obeskrivlig och gav mig en obeskrivlig känsla som jag tvekar på om jag någonsin kommer att ha igen!


Iaf så måste jag säga att jag är nöjd över mitt arbete idag! Kan det vara den där frukosten som jag aldrig åt förut som har hjälpt mig kanske?
Har iaf jobbat på riktigt bra på skolan idag och varit noga och verkligen gott in för det jag har gjort och det är ju inte alltid det händer ;)
Har precis slutat så ska springa ner på stan och byta en grej så det blir rätt och sen hem och fixa lite.
Har för övrig riktigt ont i mitt finger!! skulle slå Morgan i magen lite lätt och hans mage va så hård så det blev ett hål i mitt finger som nu gör ont! Men jag tror att jag överlever det oxå :)

/Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar