20120103

Ojoj beslutsångest på HÖG nivå!

Står inför ett beslut som gör mig TOKIG!
Den 4-5 februari är det den efterlängtade dansamaran i Övik MEN det är också en VÄLDIGT efterlängtad kurs för Gummi som kan vara ett bra upplägg inför lite tävlingar. Priserna ligger på ett ungefär samma så kan inte bestämma utifrån det. Jag vill sååååå gärna åka på kurs med världens finaste häst för vi kan få så många svar på våra frågor men då betyder det oxå att om jag skulle komma på och får låna honom till någon tävling så blir det helt plötsligt både en ryttarlicens och en medlemsavgift som oxå ska betalas! Men har verkligen saknat det här med att gå på krs och träffa alla underbara människor och framförallt få rida för Gummi - min lilla favorit gubbe!
MEN att få åka till övik och dansa med så otroligt många nya underbara dansare och mysa på hotell eller annat skulle oxå vara så otroligt roligt och som jag ha längtat..






Få tillbringa en helg på wången med världens bästa häst och tränare + träffa alla underbara människor och Claes!




Dansa med underbara nya och "gamla" dansare?








ojojoj hur ska detta gå?
Lutar i vilket fall som hellst mot kursen!

2 kommentarer:

  1. Tycker att du kan ta och komma hit och hälsa på mig ist! Åka lite skoter då du har tid och vara lite social. Vi i Alsen saknar våran lilla solstråle.
    Kram din bumbi Claes!

    SvaraRadera
  2. Lätt val, häst är bäst! ;)

    /Kusinen

    SvaraRadera