20120119

Shit va spring jag har i benen!

Bjussar på några mysfox bilder!






Oj vilken dag jag har haft!
Eftersom jag inte sov så mycket inatt så har jag varit hyper glad och övertrött hela dagen!
Hade POF på förmiddagen idag på skolan sen lunchade jag med mina fina vänner Mikaela och Kevin på tacobar, riktigt gott var det! Sen gick jag tillbaka till skolan för att plugga en massa men blev störd av mästerfotograferna själva så var inte så fokuserad men lika glad var jag ändå! sen var jag bara tvungen att åka hem och sova lite för var så sjukt trött sen hann klockan bli så mycket så kom på att det var dags att hoppa in i duschen för att åka iväg och busa på lilla lördag på Altira!
Busa var exakt vad vi gjorde i lite mer än 2 timmar, hade så vansinnigt roligt och min dans var riktigt bra ikväll med tanke på hur lite jag ha dansat! Det är alltid så sjukligt roligt att åka upp dit och träffa alla underbara dansare som är mer än trevliga och man skrattar ALLTID mer än 90% av tiden där :) Helt oslagbart helt enkelt! Veckan höjdpunkt!
Fick åka med snälla Martin hem tsm med Olivia och Tobias, goa människor!

Sen när jag kom hem fick det bli lite te och försöka få någon kontakt med Johannes på telefonen :) Förhoppningsvis får jag träffa honom en snabbis i morgon! HoppasHoppas!!
För övrig har jag iaf florist hela dagen i morgon, segt men kan bli kul vem vet :)


Min helg kommer iaf att bli lugn och förhoppningsvis kommer min älskade mamma hit och kikar på lite trav och umgås med mig :) Ska förhoppningsvis spendera lite tid med min älskade bästa vän Malin oxå, DET ÄR ETT MÅSTE MALIN!!! :D


Godnatt på er sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar