20120119

Torsdag

Bjuder på super härligt bilder ifrån min promenad idag!






Bilderna talar ju för sig själva helt klart! Var ute och gick i ca två och en halt timme idag för vädret var bara så otroligt underbart! Var tvungen att gå ut helt enkelt :) Ny snö, sol och varmt kan det bli bättre? :)
Tog och handlade påvägen hem och sen hem och tvätta och städa. Vid 5 nångång dök Johannes upp så vi satt i soffan och pratade lite osv innan det var dags för honom att åka vidare hem och packa osv och jag skulle gå och ta hand om sista tvättmaskinen.
Nu sitter jag här i soffan och äter popcorn och kollar på sveriges värsta bilförare, helt sjukt!
Imorgon har jag dötrista lektioner så ska snart lägga mig och sova så jag klarar av dom i morgon..

Godnatt sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar