20120221

Älskade vecka!



En söt bild på mig och Malin när vi kikade på när Frida testade kläder igår :)



Min bästa bebis någonsin, saknar dig enormt mycket!



Min vecka fortsätter att vara underbar!
Idag började jag med att göra ett på i försäljning och service och det gick hur bra som helst! Sen åkte vi iväg upp till Spisa hos Lisa och åt go lunch innan vi drog vidare till Nordic hallen.
Har gått runt och kollat på UF i olika montrar och träffade bla super söta Lina som hade en jätte fin monter med jätte fina bilder! Träffade även många fina vänner ifrån Kälarne och andra underbara vänner som dök upp här och var. Hade en trevlig eftermiddag i nordic hallen!

Nu ikväll tillbringar jag min kväll tillsammand med Malin och Frida hos Malin, mysigt!
Sen ska jag hem och ta min skönhetssömn och förhoppningsvis prata lite med Johannes.

Kram på er goingar!
/Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar