20120220

Underbara måndag!

Bjuder på en dunder bild ifrån kvällens aktivitet.




Hade en helt underbar kväll på parken igår med många yber roliga danser och blev helt brydd över mig själv hur bra jag dansade vissa danser igår, riktigt roligt! Den var en bra uppvärmning inför kvällens upp visning, mer om den snart.

Började dagen med att vakna upp brevid världens bästa Johannes och sen var det skola och började med att kolla på lite film på naturkunskapen och sen lunch på Åhlens och sen tröööökig historia tillsammans med Malin. Slutade lite tidigare och tog då och följde med mina goa brudar Malin, Kela och Frida till birsta för Malin och Frida skulle shoppa, mycket skratt och go middag blev det. Iväg det bar hemåt och brottomt var det som tusan men hann komma hem och byta om och hämta dansskorna innan det bar iväg till sporthallen där klubben skulle ha en dansuppvisning i pausen på dragons basket match. Vi dansade en lugnt låt och en snabb låt, det gick riktigt bra och hade otroligt roligt! Efter stannade jag, Maja och Amanda där och kollade på resten av matchen, riktigt roligt att se eftersom jag aldrig varit på en basket match förut :)

Nu myser jag i soffan och kollar på big brother och inväntar ett samtal ifrån goknulen som är i henvålen.

Hoppas att ni alla har haft en lika bra dag som mig och god fortsättning på veckan! Jag längtar som bara den tills det är onsdag och LILLA LÖRDAG igen :D
Kram på er, Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar