20120203

FREDAG :D:D:D:D



ÄNTLIGEN är det fredag och dags för MARA :D:D:D Ska bli så otroligt roligt att få dansa ca 18 timmar i helgen (om hjärtat tillåter vill säga).


I onsdags kom iaf min saknade far hit på besök, vi började med att gå en sväng på birsta och testa lite jeans ( Tack pappa för dom OTROLIGT fina jeansen) Bild på dom kan ni få senare efter helgen nångång :) blev en väska och en skospray oxå. Sen åkte vi in till stan för att äta lite god mat och det blev en kanon god pizza på bite line sen åkte vi iväg och handlade lite på coop innan det var dags för lilla lördag och dans :) Hade som vanligt riktigt roligt där och det var en bra uppvärmning inför helgen :)
Pappa sov över här tills igår så åkte med han in till skolan :)

Var ivägoch solade en sväng igår oxå, blev ganska stor skillnad, äntligen! Dock blev det ingen skillnad på fläckarna på kroppen. Efter solningen åkte jag hem till lägenheten där Johannes väntade. Vid halv 9 igår kväll blev vi lite lat så vi beställde hem en varsin pizza från bite line, kanon gott! Sen somnade vi gott och tro det eller ej så var vi uppe så pass att jag ens kom försent till skolan trotts att han var här ;) Snäll som han är skjutsade mig till skolan innan han åkte hem. Gjorde klart min krans på floristiken och nu sitter jag här hemma i lägenheten och har precis ätit lunch och ska snart ta och börja duscha och fixa till innan Magnus kommer och hämtar mig o Maja och det bär iväg på dans.

Om jag hinner så ska ni få se vad ja haft på mig osv i helgen då jag hinner :)
Hoppas ni får en lika bra helg som jag kommer att ha :)
Kram på er sötnosar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar