20120205

Vilken helg!


Bild på mig och Jimmy ifrån någon dans på parken!


Hur ska jag kunna förklara denna helg med ord? Ni som inte var där, ni missade verkligen årets höjdpunkt!
Fredagen, Åkte upp med Maja, Wedda och Magnus Viklund och hade fruktansvärt roligt! Det var inte riktigt lika mycket folk som i höstas men det spelade ingen roll för det var 10 ggr så roligt! Hade en helt oslagbar kväll (trodde jag) som avslutades med en korv med Maja innan vi begav oss hem. Vi var hemma runt halv 6 på morgonen så somnade med kläderna på.
Lördagen, vaknade och fick total panik för det var bara två timmar kvar tills Martin skulle hämta mig så rusade upp och duschade och gjorde mig i ordning. Vi började våran resa halv 5 mot Härnösand där vi skulle byta till Linas PARTYBIL. Det blev party musik och en massa sjungande och peppande på vägen upp, mycket roande! Sen var det dags att remma på sig dansskorna och dansa tills kroppen ramlade ihop och det var precis vad vi gjorde! Fick oslagbara danser med gamla och nya underbara dansare som gjorde kvällen till en oslagbar kväll.
Summerar helgen som oslagbar och än har jag kvar det bästa, kan det bli bättre?
Har som sagt kvar de bästa och det är såklart att få träffa Johannes som har fått stått över helgens danser pga halsont osv. Så kvällen kommer att bestå av soffmys!


Tack till alla er som gjorde mig helg oslagbar! Ni är underbara allihop. <3

Kram på er underbaringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar