20120327

Bus hästen min



Fick precis höra att prinsen där hemma har levt rövare med moster och slängt av henne som bara den.. Hmm vad har vi sagt om att slänga av folk till höger och vänster lilla hästen?!?! Det är inte okej och jag hoppas att inte Marita gjorde illa sig allt för mycket! Kommer hem på torsdag och då du ska du få arbeta din lilla knäppis.
Spírall bruka kunna leva i sin egna lilla värld ibland vilket inte är helt okej men det är sån han är tyvärr men han är lika go ändå. Saknar min fina gohäst <3


Idag har jag varit tröttare än någonsin på skolan men humöret har ändå varit på topp och har gjort en hel del. Följde med pluttan Malin till "doktorn" efter skolan och sen bar det av hemåt för har en hel del tvätt efter en dans helg i gävle så det är vad jag gör nu, tvättar och pluggar och surra på goknulen! Senare ikväll bär det av upp till Altira för en foxkväll med goa vänner.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar