20120326

Gävlemaran!!!



Som ni kanske ser så jag har haft mer än en underbar helg i gävle som var heeelt oslagbar! Har skrattat så magen har krampat (har fortfarande ont i magmusklerna) och tårarna har runnit, har skrikit så tappade rösten, har dansat så skorna glödde och har myst och busat med alla underbara dansare full ut! Tårarna började t.om. rinna när vi skulle ta farväl igår, så jävla bra har vi haft det! Underbara frukostar och en galet bra dag i solen. Badat i relaxen och bastat och bara njutit full ut. Bilderna från helgen är tagna med Linas kamera så får se om jag kanske får tag på fler bilder så jag kan låta bilderna tala för sig själva.

Nu tillbaka till den tråkigt verkligheten!
Kram på er alla underbara människor.

1 kommentar:

  1. Hej Alexandra,
    Villl bara säga vad glad jag blir av att läsa din blogg och se va roligt du och dina vänner ha det! Du har en riktigt fin och rolig blogg. Jag har själv precis börjat dansa bugg och fox och vill gärna att du beskriver hur du vill att dina danser ska vara och vad du tycker är roligt, vore super kul att höra :D
    Kramar ifrån Julia

    SvaraRadera