20120322

Torsdag och inte ens ett dygn kvar



Har återigen haft en toppen dag! Tog en liiiten sovmorgon i morse och åkte sen till skolan för att ha floristik heela långa dagen. Har gjort en tärnbukett idag som jag hör och häpna fick MVG på, Super kul och är själv inte jätte nöjd med den men det var Tina för första gången så får väl vara nöjd ändå. Efter skolan gick jag på stan nån minut med Frida och Malin för Frida skulle kika på skor och sen bar det iväg hemåt tillsammans med min goknul för att byta om och tvätta bort lite smink för att sen åka och sola. Både jag och goknulen fick rätt mycket färg idag så det var super :) Sen var det dags för middag och vi gjorde govåfflor och det blev jätte gott! Nu har goknulen åkt på träning så jag har städat och plockat o packat och grejat som en galning innan min fina Johannes kommer hem.

Nu är det för övrigt inte ens ett dygn kvar innan vi dansar som GALNINGAR i Gävle och jag längtar så jag tror jag dööör! Kommer inte sova ett smack inatt för jag är så spänd inför helgen kalas danser.. Åhhh så underbart!!!!

Nu över till annat,
Kram på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar