20120312

Saknar...






Kom tillbaka hit till sundsvall igår men längtar redan hem..
Saknar min fina häst något så fruktansvärt mycket så lät en tår falla förut.. Han är så underbar på alla sätt och vis och han lyser upp mina dagar helt och hållet. Vill bara ta in honom och gosa med han i boxen och borsta honom och dela min stora kärlek till honom, han är verkligen allt jag vill ha och lite till.
Sen saknar jag mina päron oxå väldigt mycket!
Vill även passa på att tacka för all underbar hjälp jag fick med mina läxor som bara låg på hög och som jag inte kunde göra nånting åt men med er underbara hjälp så klarade jag även av det.

Som ni ser så har jag inte gjort så jätte mycket mer än att pluggat både körkort och skola och tillbringat min tid i stallet med finaste hästen men jag har haft ett super lov ändå, bättre kunde det inte bli!


Idag har jag iaf varit på skolan och pluggat och umgåtts med mina goa vänner som är lika underbara som vanligt.
I morgon är det samma sak som gäller - plugg i skolan och sen även hem och plugga..

Håller även på att söka lite jobb för fulla muggar, hoppas på det bästa :)

Känner mig för övrigt mycket mer framåtriktad nu vad de gäller skolan och pluggandet, är liksom påväg framåt nu och tycker att det är nästan roligt att plugga!

Nu ska jag kika på BB och sen plugga lite till,
Kram på er gosötnosar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar