20120308

Sommar längtan!

Peppad som bara den inför sommaren!




Känner på mig att min sommar kommer bli helt underbar!

Sitter här i soffan och pratar med Maja om lite äventyr i sommar. Vi har planerat in två saker iaf, Åka till grekland den 11/6 med en massa brudar och sen v.29 är det dags för dansbandsveckan i malung med ännu fler brudar. Känner på mig att den här sommaren kommer bli fylld av en massa äventyr och roligheter, jag hoppas även på att kunna jobba så mycket som möjligt så att jag får in en och annan krona så jag kan komma iväg på äventyr oxå.
Sitter här och bara drömmer mig bort om en hel galen sommar tillsammans med alla mina goa brudar och förhoppningsvis så står Johannes ut med mig så mycket som möjligt oxå, go knulen min! För övrigt så saknar jag honom en hel del då jag inte ha sett honom sen i måndags men får äntligen träffa honom på söndag igen :)

Har tillbringat halva min dag på körskolan idag med lite pluggande och i morgon fortsätter det. Får se vilken tid jag åker dit men klockan 1 har jag en körlektion iaf :) Skulle vara underbart att få ta körkortet innan sommaren!


Nu ska jag fortsätta mysa med mina päron!
Puss på er gosar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar