20120426

Låt drömmar bli verklighet

Är han inte heeeelt bedårande?

Har legat och kikat på denna häst i timtals som det känns idag och det ända jag ser är väääärldens snällaste och finaste häst! Precis som dom ska se ut, svart med något täcken i huvudet och med hyper fina gångarter. Vad mer kan man begära? 



Nog om den fina hästen nu.. Ikväll ser det ut som att det blir dans till Shake på Avenyn men blir inte allt för lång kväll för har ju skola i morgon.. Hur min helg ser ut vet jag inte riktigt än.. Antingen så åker jag hem direkt i morgon eller så tar jag en ute kväll med Amanda, Karin och Maja i morgon och åker hem på lördag förmiddag.. Nått att fundera på ett tag... I vilket fall som helst så vill jag att det ska vara sommar och malung nu, längtar ihjäl mig!!!!!!!!!!!!!! 
För övrigt så ska jag ta och röra på min underbara häst i helgen som står där hemma som ska på kurs på tisdag och som faktiskt ska ut och tävla nästa helg, taggad som bara den! :D Ska bli så kul!


Nu ska jag ta och åka hem o tvätta och städa undan i lägenheten för det behövs verkligen nu :D 
Kram på er goa människor!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar