20120424

Det blir bra till slut



Har inte haft en sådär jätte bra dag men nu är jag påväg tillbaka.
Klev upp vid 5 i morse för att hinna duscha och göra mig i ordning inför att ta bussen från skogen till Sundsvall för va på halkbanan igår vilket gick jätte super bra och måste säga att det va riktigt roligt! 
Har varit en seg dag på skolan men gjorde riktigt bra ifrån mig på försäljning och service provet så det va ju bra iaf. 

Ha pluggat lite nu på eftermiddagen och nu ligger jag och tittar på BB reprisen från igår men ska snart röra mig in i duschen och knata upp till Altira på foxkväll.


Har haft många funderingar hit och dit idag på folk som inte kan hålla käften stängd meeen jag tänker inte haka upp mig på det utan blickar förbi och ser bara de goa vänerna som gett mig fina kommentarer och som vare kramgo idag och stöttat mig det lilla extra som jag ha behövt idag.

Nu in i duschen!
Kram på er goa vänner

2 kommentarer:

  1. Vill bara säga att du ser otroligt bra ut :) jätte fin bild :D

    SvaraRadera
  2. Tack så jätte mycket, så otroligt underbart att höra! :D

    SvaraRadera