20120422

Alsen ja!

Sitter just nu i skrivande stund och kollar på när Claes och Jonas äter, riktigt intressant! Igår tog vi bara det lugnt, va upp till Jonas en stund och sen va vi till Huså och hämtade bolle hund bus och sen bar det iväg hem. Idag har vi bara tagit de lugnt och sen var jag till wången medans Claes va iväg till stan en sväng. En sak måste jag säga att jag vill inte lämna detta ställe!! Jag kommer gråta krokodil tårar när jag åker i morgon ä. Hade det så underbart mysigt och roligt på wången, fick träffa världens bästa tjejer Elise och Ttra det var så kul så ville bara gråta. Men vi va iaf iväg ner till och hälsa på mina fina go hästar och det var käääärlek att träffa min fina Július och Seidur! Sen gick vi upp till kår för att kolla på film och fika lite. Efter filmen fick jag äntligen träffa min underbara vän Chelsea, åh min fina vän!! Vi tog och gick upp till D huset för hon skulle till Viktor och jag gick och hälsade på Joel en sväng, så kul att träffa alla igen! Vill verkligen inte åka därifrån. JAG VÄGRA!! Jag vill tillbaka nu! Meeeen nu sitter jag och surrar med dom här pojkarna och gosa med Bolle bus. Ska väl snart gå och lägga mig för mitt tåg går halv 12 i morgon och då är det dags att åka till Sundsvall först och där hämtar Maja mig för att sedan åka hem och duscha och packa lite grejer för sen drar vi vidare till Gävle för att träffa Amanda och sen dansa loss i nån timme och sen hem till Sundsvall igen. På måndag bär det av till ösd för att köra halkbanan, spännande! I vilket fall så känner jag bara att jag vill vara kvar och gosa med alla fina hästar och människor! Åh fy kommer ringa mamma i morgon och rå grina och vilja flytta tillbaka! Ne nu ska jag vara lite social med grabbarna grus! Hoppas ni alla goa människor ha det lika bra som jag. Kram på er!

1 kommentar: