20120420

På ett toppen humör!

Nu är det äntligen fredag och jag är på ett super glatt humör! Har studsat runt med mina underbara vänner och ätit super god hamburgare på Kebab City. Nu har jag floristik och sitter med en massa papper på krukväxter som ska läras in och sen ska jag göra en power point på det. Har otroligt glada och goa vänner runt mig idag som kommer med öppna famnar,kramas och är glada o sånt gör mig så glad! Men det bästa idag var ändå att jag kommer få träffa goaste Elise och kompani i helgen, vilken lycka!! Kan inte beskriva med ord hur glad jag är idag! Över till hästarna. Har bestämt såhär att första maj så blir det kurs för gummi hemma hos honom och sen 6 maj så blir det tävling på Krafturs light och går det bra där och att Spirren sköter sig så får vi se hur det blir sen om vi hoppar upp en nivå, vem vet? Han är ju som sagt hingst och styrs av sina egna små grå uppe i huvudet ibland men han är ändå världens bästa häst och han är det första som jag verkligen stämt ihop med till 100 % vilket är så otroligt roligt! Ser fram emot en kanon helg upp i Alsen och sen på söndag eftermiddag bär det av ner till Gävle för en massa dans och gos med Maja och kompani. Är lite halv nervös inför måndagen dock för ska på halkbanan då men det kan inte mer än gå dålig elle hur? :) Nu över till rast och goa vänner sen till arbetet! Kram på er alla goa vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar