20120523

Älskade sommardans

 Äntligen har alla älskade sommardanser kommit igång för i år och igår var jag iväg på min första för året. I sista sekund bestämde jag mig för att fråga snällt om Magnus hade nån plats kvar i bilen och mycket riktigt det hade han så på 10 minuter gjorde jag mig i ordning och slängde med mig dansskorna och iväg det bar. Blev som en liten överraskning för vissa och fick träffa bla min älskade thai, som jag ha saknat henne! och för att inte säga hur mycket jag ha saknat killen på bilden. Några av favoriterna va där så kvällen blev fylld av skratt, gotta och mys! Den kunde inte ha blivit bättre :)


Bjussar på två bilder i från kvällen igår, första är på mig och Jerry och andra är på Magnus. Goa pojkar!

Nu ska jag gå och äta med mina goa tjejer.
 Puss!                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar