20120524

Bekymmer

Ligger i sängen och funderar fram o tillbaka på saker och ting.. Mycket som har hänt idag både bra och dåliga saker. Va iaf och tränade för någon dag sen (bugg) lärde mig en hel del och på lilla lördag idag dansade jag som aldrig förr och gick från noll till hundra och använder min kropp på ett annat vis och visar vad jag bär på varje dag. 

Jaja har gjort klart ALLT i kursen projekt och företagande idag och slutade på ett MVG, gladast i världen för det! sen blev det lunch med tjejerna vid ån och sen plugg o göra i ordning allt inför floristik provet jag ska ha i morgon. 

Ligger och tom pratar med Claes i telefonen just nu innan jag ska till o sova, det behövdes verkligen! 


Imorgon har jag som sagt floristik prov heeela dagen och sen skynda sig hem och plugga innan det är dags att göra sig i ordning inför premiär på ånäsparken till Blender. 


Ne usch nu får det vara nog,
Imorgon är en ny dag med nya bekymmer!

Puss o godnatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar