20120510

BILDBOMB

Mina nya urrrrsnygga ridbyxor!







Fin väder!


Världens bästa kille!


Goa kursdeltagare




Trött hjälte!
Trött kille!



Ögonskuggan till balen
Smyckena till balen
Nagellacket till balen


Go sörja - Kvällens gotta!







Lite bilder ifrån allt och ingenting som hänt lite då och nu.







Har just nu en riktigt förjävlig period och är allt annat än glad då jag sätter min fot innanför lägenhetens väggar.. Inget går bra nu! skolan faller, körkortet står stilla, telefonen är trasig och allt annat man kan komma på... Vill bara åka hem och tillbringa lite tid med Spirall men vill verkligen inte åka hem annars så jag stanna här och grubblar ett tag till... I helgen ska jag iaf vara med min allra bästa vän Malin som ställer upp i ur och skur! 
Imorgon är det skola som gäller och sen ska jag iväg med balklänningen till Eleganten för att sy upp den och kolla så allt med smycket osv passar.





Nu ska jag kolla i min tidning och äta avokado sörja och grubbla över alla problem. 

SKIT OXÅ!!






Kram på er vänner, hoppas att ni har det underbart! 







4 kommentarer:

  1. Du har en otroligt bra och fin blogg! Och du värkar vara en tjej med fart och stå hej i :) fortsätt på sammansätt så ska du se att allt med skola, körkort ordnar sig :)

    SvaraRadera
  2. Åh Tack så jätte mycket!
    Så sjukt kul att höra. Ska kämpa in i det sista och all pusching jag får betyder jätte mycket för det behöver jag verkligen!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Aa, bra de kriga in i de sista :D lycka till :p kram

    SvaraRadera
  4. Ska göra vad ja kan, tack för stödet! :) kram

    SvaraRadera